2011. június 7., kedd

Cagiva city 50 sport robogó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladnám szeretett Cagiva City 50ccm-es sportrobogómat.
70-75km/h a vége. Nagyon jól gyorsul.
Megkímélt állapotú, keveset futott, nincs tuningolva, felfúrva stb.. Típusváltás miatt adom el. Én nap mint nap használom, jól fogyaszt. Alacsony szervízigényű. Engem zavart, hogy nem látom az időt, ezért raktam rá egy órát. (természetesen ez is az aukció tárgya!! )
Index, sima, országúti lámpa, féklámpa is tökéletesen működik.
Akkumulátort kell cserélni. Én nem értek hozzá.  
Oldal és középstender. Beépített kormányzár. Kormány alatti "irattartó", és ülés alatti bukósisaktartó. (Nekem elég nagy bukósisakom van, és simán elfér. )
Átvehető, és kipróbálható Budapesten.  
Amennyiben kéne hozzá riasztó, tárcsafékzár, vagy más kellék, meg tudjuk beszélni.
Gyere el és nézd meg!
Villámár esetén ajándék 2T motorolaj.
Minden kérdésre szívesen válaszolok!
Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-06-18 15:26
. Cagiva city 50 sport robogó - Jelenlegi ára: 1 Ft

Fontos